Jak se zbavit tuku na bocích?

Boky, madla lásky – partie, která trápí nejednu ženu, ale i muže. Na internetu najdeme stovky článků o tom jak zhubnout boky, jak cvičit na boky a často mi chodí dotazy co cvičit na boky, aby byly menší.

Bohužel na tom internetu najdeme spoustu blbostí a mýtů, ačkoli “zaručeně fungují”.

Občas nevím jestli se smát nebo brečet, když najdu článek, kde autor/ka popisuje co cvičit na zhubnutí boků. Lidé chtějí cviky na boky? Tak jim nějaké vymyslíme, co na tom, že jim to nepomůže? To přece nevadí, oni to nevědí a aspoň budou něco dělat.

Asi nějak takhle k tomu ti autoři přistupují, jinak si to nedokážu vysvětlit. Totiž na místě, kde máte boky a kde se vám ukládá tuk tak, jak vidíte na fotografii, není žádný sval, jehož cvičením byste dosáhli zhubnutí a zúžení boků.

Úklony do stran? Největší blbost!

Vzpomínám jak jsem začínala pracovat ve fitku a jedna slečna mi na baru vyprávěla, jak potřebuje shodit boky. A pak jsem ji viděla cvičit úklony do stran, prala se s 15kg činkou. Snažila jsem se jí vysvětlit, že tenhle cvik jí k menším bokům nepomůže, ale říkala, že si to našla někde na nějakém portálu a že tam určitě radí dobře. Pro dobrotu na žebrotu, nemá smysl se dohadovat.

Určitě je dobré procvičovat všechny břišní svaly a střed těla, ale ne za účelem zbavení se tuku na bocích. Žádný takový cvik, který by vám s tímhle pomohl, totiž neexistuje. Boky jsou partie, kam se tuk rád ukládá a jediná možnost jak se jich zbavit, je zbavit se celkového množství tělesného tuku a to správným jídelníčkem a pohybem. Opticky můžete zúžit pas rozšířením zad a nohou, čili (s nadsázkou) – chcete užší pas a boky? Cvičte záda a nohy.

Jak by měl takový správný jídelníček vypadat?

V první řadě se vyvarujte sladkým nápojům a všem propagovaným fitness musli tyčinkám. Jsou totiž plné cukru, sirupů, palmového oleje apod. Pijte alespoň 2 litry vody, zvlášť teď v létě. Nesmažte. Hlídejte si dostatek bílkovin ve stravě, snižte sacharidy a zařaďte zdravé tuky – např. avokádo. Pokud nezvládáte sníst alespoň dvě porce masa za den, doporučuji si koupit nějaký proteinový koktejl. Náš tip: Tempro – banán 🙂

Pro DY CZ Adel Manová – Fitness

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

51 − 48 =