Top 5 cviků pro sexy zadek!

Zadek byl vždycky mojí slabinou. Když jsem začínala cvičit, žádný jsem neměla a plandaly mi i XS šortky. I když tenkrát ještě nefrčely zadky ala Kim Kardashian, vadilo mi že mám “placku” a chybí mi ženské tvary. Chtěla jsem větší zadek, ale pořád se mi nedařilo ho přinutit růst. Každý říkal, že mám cvičit dřepy. Dřepy, dřepy, dřepy… cvičila jsem je pořád, s vahou i bez ní v různých postojích a stejně nic moc. Nebylo to prostě ono. Začala jsem zkoušet jiné cviky a hledala alternativy a našla si těchto 5 cviků, díky kterým jsem konečně začala dosahovat výsledků. Věřím, že se najde někdo, kdo bude trvdit, že dřepy jsou nejlepší. Podle mě buď nic jiného nezná a nebo má zadek od přírody a stačí mu to. Pokud vás ale příroda neobdařila genetikou na pěkný kulatý zadek, musíte se snažit víc.

1. Zvedání pánve (hip thrust)

Existuje několik možností jak provádět hip thrust – na zemi, na bosu, na lavičce či na stroji na předkopávání. Jde o klasické zvedání pánve, kdy zvednete pánev nahoru, zapřete se do pat a zatnete hýždě. Cvik můžete provádět s vlastní vahou, se závažím, které si položíte na pánev, nebo s expanderem.

2. Dřepy na multipressu s dosedem na lavičku

Klasické dřepy na multipresu nejspíš znáte. Dřepy na multripresu s dosedem na lavičku umožňují naložit si větší váhu, lépe se zapřít do pat a zapojit tak víc zadek.

3. Legpress

Legpress je jeden z mých nejoblíbenějších cviků a i když při klasikém postavení nohou ucítíte hlvaně kvadricepsy, stačí dát nohy výš, nechat u sebe a opřít se do pat a zadek vás bude pálit ještě dva dny 🙂

4. Zanožování

V některých fitkách je na zanožování přímo stroj. Pokud takový stroj ve fitku nemáte, můžete zanožování provádět ve stoje s kladkou, nebo expanderem, nebo na čtyřech s činkou, či zvedat tyč multipressu.

5. Roznožování (abdukce)

Stroj na roznožování všichni známe. Abyste dali zadku pořádné zabrat, je potřeba si najít tu správnou polohu, protože každý stroj má trochu jiný sklon. Já se obvykle zvednu cca 10 cm nad sedátko a chytím se rukama vepředu, nebo se jimi zapřu o opěradlo. Cvik provádějte pomalu, nešvihejte.

Pro DY CZ Adel M.

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

+ 33 = 39